divendres, 19 d’agost del 2016

Divendres, 19 d'agost de 2016

Hola a totes i a tots,

Avui i després de rumiar-ho molt i de la insistència i col·laboració del meu fill gran m'he fet un BLOC
.
- Qui sóc jo?

El meu nom no importa massa però potser sí que vaig néixer a la dècada dels cinquanta, el llegat dels meus pares me'l van donar en vida, amb molt de sacrifici, com tanta gent, em van donar estudis tant a mi com als meus dos germans. Als quinze anys vaig començar a treballar i estudiar de nit, sempre de cara al públic, primer darrere d'un taulell fins a arribar a fer-ho des de la cadira darrere d'un despatx. Actualment estic a l'espera de la meva merescuda jubilació.
Si em pregunto o pregunten si sóc feliç, no puc donar una altra resposta que immensament feliç  tot i que en la meva vida com a la de tothom hi ha hagut moments dolents amb pèrdues importants de les persones volgudes i malalties greus que gràcies a Déu estan superades i pesen molt més les alegries i satisfaccions que fins el moment he tingut. 

- El perquè de fer-me un bloc?

Són dues coses les que principalment m'han convençut finalment a fer-lo a part de la insistència del meu fill gran.

Primer com a gratitud a la gent, el fet de treballar amb ells i de cara a ells m'han fet immensament ric no en diners si mes no, però si en experiències i coneixements, sovint faig la broma de dir que jo m'he casat moltes vegades, m'he comprat i fet moltes cases, molts cotxes, m'he divorciat moltes vegades, he tingut i educat molts fills i m'he mort més d'una vegada... Les persones confiaven en mi, potser no tenien altre remei... I jo en certa manera compartia les seves il·lusions o desenganys com si fóssim meus.

En segon lloc perquè ja tinc una edat i les coses ara les veig diferent de quant era més jove, les coses seran iguals segur, però jo les veig diferents i no vull dedicar temps, jo sempre he cregut que el temps no es perd el temps es viu, jo encara no conec a ningú que haguí perdut una hora i mitja, o ens li haguí caigut una hora i quart de la butxaca, tornant al que deia, jo ara ja no dedico temps al que podria haver sigut o veure si això m'ho diuen per molestar-me... Al pa pa i al vi vi. Si les meves publicacions poden servir per a quelcom, a alguna o algunes persones jo seré immensament feliç de tornar als altres tot allò que a mi ells, m'han donat i si sense voler, poden haver ofès algú el  demano disculpes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada